mer enn 3.059.671 tilfredse kunder
Europas Nr. 1 i hjemmetrening
Ha tillit til våre kunder.
Aktuell 73.949 produktvurderinger
66x i Europa finn filialen
stores
Trygg innkjøp av treningsapparater
Bestillingen din er kryptert med 256-Bit-SSL
Corporate Video
Fitshop byr deg
  • Europas Nr. 1 i hjemmetrening
  • mer enn 3.000.000 tilfredse kunder
  • Mer enn 7000 treningsprodukter
  • 66 filial-butikker
  • 75 egne serviceteknikkere
header

Oppdaterte svar på dine spørsmål om bestilling og levering

Etter at myndighetene i mange land bestemte at treningsstudioene måtte stenge, har vi opplevd en betydelig økning i etterspørselen i våre nettbutikker. Dette har presset kapasiteten i alle deler av virksomheten til det ytterste. Samtidig har vi iverksatt tiltak for å vareta sikkerheten til våre medarbeidere.

Dette medfører at behandling og ekspedering av innkommende bestillinger tar mer tid.

Vær oppmerksom på at forsendelsene for tiden er forsinket med 1-7 dager.

Vanlige spørsmål i forbindelse med koronaviruset: tilgjengelighet og levering

1. Kan jeg bestille på vanlig måte?

  • På nett: Du kan som vanlig bestille på nett og få bestillingen levert hjem. Vær likevel oppmerksom på at situasjonen vi er i, gjør at leveringstiden blir lengre.

2. Er tilgjengeligheten som vises på nettsiden, oppdatert?

  • Nettsiden vår viser alltid oppdatert informasjon om tilgjengelighet. Artikler som er merket med «På lager!», er tilgjengelige for levering. Skulle en artikkel bli utsolgt, finner du et tidsrom som angir når artikkelen igjen er tilgjengelig, på nettsiden.

3. Kan jeg ennå få levert store treningsapparater?

  • Ja, også treningapparater som tredemøller, romaskiner og ellipsemaskiner blir levert som før av våre speditører. Vi gjør naturligvis vårt beste for å opprettholde vår vanlige standard på levering og service. Vi ber likevel om forståelse for at det på tross av alle anstrengelser for øyeblikket er lengre leveringstid, og for at noen produkter ikke er tilgjengelige med det aller første (dette vil gå fram av nettsiden).

4. Når kan jeg regne med å få sendingen min?

  • Ved behandling av bestillingen din, både på lageret og når den blir sendt, kan det for tiden dessverre oppstå forsinkelser. Vi ber om forståelse for at det tross alle anstrengelser tar lengre tid å få varene levert.
  • For øyeblikket kan leveransene fra oss bli 1-7 dager forsinket.

5. Hvordan sporer jeg bestillingene mine?

  • Vi sender deg en e-post når bestillingen din er klar til å sendes, og enda en straks den er sendt. Avhengig av fraktselskap mottar du også sendingsnummer og sporingsinformasjon.
  • Speditøren vi bruker, kommer til å ringe deg for å avtale levering på forhånd. I denne sammenheng vil du ha mulighet til for eksempel å avtale alternativt leveringssted eller et annet leveringstidspunkt direkte med speditøren.

6. Kan jeg nå Fitshop-filialen min per telefon?

  • På grunn av situasjonen er alle filialene våre stengt for publikum. Mange av filialene våre er likevel fortsatt tilgjengelige per telefon og e-post.

7. Hvor blir pakken/sendingen min levert?

  • Vennligst ta hensyn til at fraktselskapene og speditørene prøver å redusere direkte kontakt med mottakerne ved overlevering av pakker og store forsendelser til et minimum.
  • Speditøren kommer bare til å levere til fortauskanten/adressen.

8. Råd, hjelp og spørsmål

  • Du når oss på telefon +49 4621 4210 947 mandag til fredag 09.00–18.00, lørdag 09.00–18.00. Du kan også ta kontakt via e-post til info@fitshop.no.
  • Ettersom situasjonen gjør at vi også må iverksette interne tiltak, er vi for tiden ikke i stand til fullt ut å yte service på vanlig nivå. På grunn av den store etterspørselen må du regne med lengre ventetid enn vanlig både på servicetelefonen vår og gjennom de andre kontaktkanalene.

9. Tekniske forespørsler og reklamasjonen

  • Hvis du har tekniske spørsmål eller ønsker å reklamere på bestillingen din, kan du ta kontakt med oss mandag til fredag 09.00–18.00 og lørdag 09.00–18.00 på telefon +49 4621 42 10 947, eller ved å sende en e-post til info@fitshop.no.

Medarbeiderne våre jobber på spreng for å behandle bestillingen din og svare spørsmål du skulle ha, så raskt som mulig.
Vi ber om forståelse for at det kan oppstå forsinkelser.

Hold deg frisk!

Med sporty hilsen
ditt Fitshop-team

Vi står til rådighet for deg
66x i Europa
Storemap
Fitshop
+49 4621 4210 947
info@fitshop.no